torsdag den 18. september 2014

Ler skulptur


 The lost cause


 Min skulptur  "det tabte formål" er blevet skab med den  refleksion at vi har det bedst når vi er beskæftiget og i gang. Det er farligt at slippe alt og lade stå til.  Derfor har jeg lavet en skulptur med en kvindeskikkelse som har tomme hænder og virker anonym ( syntes jeg). Måske har hun mistet overblikket eller måske er hun ved en korsvej, hvor gamle metoder eller rutiner ikke er nok?

Overvejlser

Det var noget dejligt ler jeg fik med hjem fra keramik fabrikken. Dog tørre det hurtigt og jeg har svært ved at nå at forme og klæbe nye deltailer på. Jeg nød processen og kan sagtens forestille mig børn i fuld gang med at skabe noget af ler. Derfor tager tager jeg det resterende ler med på centret i morgen og så kan børnene få lov til at udtrykke sig .



Ingen kommentarer:

Send en kommentar